Новият DAF LF се предлага вече и с двигатели Евро-5, обявиха от холандския производител. Така товарният автомобил от леката гама на DAF е достъпен в последната си версия и на пазари, на които все още не е задължително новорегистрираните превозни средства да покриват Евро-6. Новият LF бе представен за първи път през 2013 г., първоначално с двигатели Евро-6.
Моделът се предлага с допустима максимална маса 12, 14, 16 и 19 т, като 19-тонната версия е предназначена основно за строителството.
По-малкият двигател PACCAR FR Евро-5 е 4,5-литров, 4-цилиндов с мощност 207 к.с. и се предлага при 12-тонната версия. За по-тежките е силовият агрегат PACCAR FR – 6,7-литров, 6-цилиндров. При вариантите с допустима максимална маса 12, 14 и 16 т той се предлага с мощност 250 к.с., а при 19-тоновата версия – с 286 к.с. За намаляване на вредните емисии в изгорелите газове и постигане на нормите Евро-5 се използва система за селективна каталитична редукция SCR.
DAF LF Евро-5 е изцяло с новия външен и вътрешен дизайн, ново шаси, нов силов тракт, намалено собствено тегло и подобрена маневреност. Три са вариантите на кабини – дневна, удължена дневна и спална. И трите кабини са с компактна ширина от 2130 мм, което позволява добра маневреност в тесните градски улици. При най-леките варианти на LF, оборудвани със 17,5 цолови джанти височината на пода е 89 см. При по-тежките модели – съответно с джанти 19,5 и 22,5 цола, височината на пода е 98 см и 111 см.
Предавателната кутия е 6-степенна механична ZF или автоматизираната ZF AS Tronic. За моделите с 14, 16 и 19 тона общо тегло може да се избере и 9-степенна механична кутия ZF.
Иновативният DPA (Driver Performance Assistant) е отличен пример за стремежа на DAF към максимална транспортна ефективност. Централният дисплей на таблото показва информация в реално време за разхода на гориво, за стила на шофиране и използването на спирачките. На екрана автоматично се появяват съобщения, препоръчващи превключване на друга предавка, с което се оптимизира разхода на гориво. DPA дава съвети на шофьора също и за налягането на гумите и положението на спойлера над кабината.