Турнето на Турботракс България – DAF Roadshow 2024, вече се очаква с огромен интерес от почитателите на емблематичната нидерландска марка камиони.
В рамките на една седмица – между 4 и 11 юни, българските фенове на DAF ще могат да видят някои от най-впечатляващите, модерни, функционални и технологично усъвършенствани камиони на марката от серията New Generation, които са носители и на множество престижни международни награди.
Роуд шоуто ще стартира на 4 юни в Пловдив, на паркинга на Практис, бул. „България“ № 310 – https://www.google.com/maps/place/Praktis/@42.1559143,24.7086181,17.
На 6 юни втората му спирка ще е Благоевград, на паркинга на ГТП „Техногруп 6“ ООД, ул. “Зелендолско шосе” № 61- https://maps.app.goo.gl/jdmP4ar6cBXjEGQD8.
Финалът е предвиден за 11 юни в София, на паркинга на Турбо Гарант ЕООД, индустриален парк София – Божурище, зона 5, сграда 1 – https://maps.app.goo.gl/MvcwKyKYEQhe638F7.
И на трите локации представителите на Турботракс България ще са на разположение на клиентите си между 10 и 17 часа. Камионите, които ще могат да видят и да тестват на живо гостите на Турботракс България са: New Generation DAF XG+ 530 FT, New Generation DAF XFC Construction 530 FAD, New Generation DAF XF 410 FAN, New Generation DAF XD 450 FAS и New Generation DAF XB 260 FA 12t.
DAF XG+ 530 FT е с XG+ кабина с въздушно окачване, комплект камери за задно виждане DAF Digital Vision System и DAF Corner View, инфотеймънт система с 10.1 инча дисплей и управление с 14 бутона за регулиране на окачването на камиона и ремаркето. Двигателят е МХ-13 (12.9 литра) с мощност 390 кВт (530 к.с.), с ZF TraXon автоматизирана 12-степенна предавателна кутия с предавателно число 2,40. Налични са и най-съвременните системи за безопасност, асистенция и икономия на гориво.
DAF XFC Construction 530 FAD е предназначен за строителни дейности и е със спална кабина на въздух. Колесната база е 8х4, алтернаторът е 150А и захранва 2бр. AGM акумулатори, двигателят е МХ-13 (12.9 литра) с мощност 390 кВт (530 к.с.), със ZF TraXon автоматизирана 12-степенна предавателна кутия. Предният мост 187N е с натоварване 2 x 9 тона, а задвижващите задни тандем оси, тип HR 1670T имат редукция с максимално натоварване: 2х13 тона. Подсилената рама е с височина 310 мм и дебелина 8,5 мм. Камионът е композиран със самосвална надстройка Bene Demi-Ronde.
DAF XF 410 FAN е с висока спална кабина на въздух и колесна база – 6х2 със завиваща задна ос. Налични са комплект камери за задно виждане DAF Digital Vision System и DAF Corner View. Инфотеймънт системата е с 10.1 инчa дисплей с осем високоговорителя, усилвател и суббуфер. Двигателят МХ-11 (10.8 литра) е с мощност 300 кВт (408 к.с.), сZF TraXon автоматизирана 12-степенна предавателна кутия.
DAF XD 450 FAS е с дневна кабина на въздух, колесна база – 6х2 с повдигаща задна ос с двойна гума и комплект камери за задно виждане DAF Digital Vision System и DAF Corner View. Двигателят е МХ-11 (10.8 л) с мощност 330 кВт (449 к.с., със ZF TraXon автоматизирана 12-степенна предавателна кутия. Налични са и най-съвременните системи за безопасност, асистенция и икономия на гориво.
DAF XB 260 FA 12t е с дневна кабина и колесна база – 4х2. Двигателят е PX-7 (6,7 литра) с мощност 189 кВт (257 к.с.), с PowerLine 8AP100 автоматична 8-степенна предавателна кутия. Налични са и най-съвременните системи за безопасност, асистенция и икономия на гориво.
Източник: kamioni.bg